יום שישי, 24 ביולי 2009

תושבי מודיעין התגייסו היום למפגן עוצמה מרשים

350 רכבים של תושבי מודיעין התייצבו היום לשיירת המחאה ממודיעין לנתב"ג - זה הנתון הרשמי של המשטרה ועזי שלנו גם ספר אותם אחד אחד, וההערכה היא שכ-1,000 תושבים הגיעו למחות על כוונת רשויות התעופה להפוך את מודיעין לנתב"ג.

ראו כתבה של מנחם בנטוב ב-mcity (עם אלבום תמונות בתחתית הכתבה), כתבה של יאיר אלטמן ב-MNEWS,  כתבה של איילת גל ב-GO443, כתבת וידיאו מעולה של איילת גל ומישל כהן ב-GO443, כתבה וסיקור וידיאו של הילה שי וזאן ב-mYnet, ומצגת תמונות מההפגנה של GO443 (לחצו על PLAY בתחתית המסך).

להלן מצגת תמונות משיירת המחאה לנתב"ג הנפתחת בתמונה שצולמה ממטוס קל שחג מעל השיירה ממודיעין לנתב"ג שהשתרכה לאורך קילומטרים באמצעות הטלפון הסלולרי של הטייס - המחשה נאה לעוצמה שהופגנה הבוקר על ידי תושבי מודיעין-מכבים-רעות (הקרדיט לשאר התמונות לאלי גל):

 

חימם את הלב לראות את ההיענות המרשימה של תושבי העיר והתייצבותם למחאה היום - את טורי המכוניות הארוכים במגרש החניה של העירייה הערוכים כמו טורי שריון ביציאה לקרב, את הססגוניות של השלטים שהכינו התושבים ואת הילדים המקסימים שלנו.

כולם התנהלו בסדר ובסבלנות מופתית בשיירה הארוכה לנתב"ג - דרך שנמשכה מעל לשעה, ואח"כ עמדו בשמש הקופחת ובחום הכבד מול הכניסה למשרדי רשות שדות התעופה, ושאגו בוז למנכ"ל רש"ת קובי מור, שהתחיל לזמר זמירות שונות לגמרי ממה ששמענו ממנו בעבר.

לכל תושבי מודיעין-מכבים-רעות שנטלו חלק בהפגנה מגיע כל הכבוד!

לציבור במדינה דמוקרטית יש כוח, ומה שמבדיל בין ערים שדורכים עליהם לבין ערים שמתחשבים בהם זו התגייסות הציבור, עמידתו האיתנה ויכולתו להפגין עוצמה ונחישות. הציבור במודיעין-מכבים-רעות אותת היום באופן ברור למקבלי ההחלטות שאנחנו לא פראיירים, ולא נבלע בשקט כל גזירה שרירותית של הרשויות.

מאבק לא פשוט עדיין ניצב לפנינו, ועוד נזדקק בהמשך המערכה למפגני מחאה דומים. אנו תקווה שהציבור ישכיל להתגייס גם להם בעוצמה דומה.

הדבר המרכזי שהשגנו היום הוא שמקבלי ההחלטות בירושלים וברשויות התעופה הבינו היום שהציבור במודיעין הוא בהחלט גורם משמעותי שיש להתחשב בו.

שבת שלום לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה