יום חמישי, 9 ביולי 2009

המשך צעדי המחאה

1. מבצע הצפת מקבלי ההחלטות במיילים, פקסים וטלפונים ע"י תושבי העיר

מטה המאבק פותח ביום א' במבצע הצפת מקבלי ההחלטות (מנכ"ל רש"ת, מנכ"ל רת"א, שר התחבורה, השר להגנת הסביבה, ראש הממשלה) במכתבים, פקסים וטלפונים של תושבי העיר המבקשים למחות על הכוונה להנחית מטוסים בגובה נמוך מעל השכונות המאוכלסות של העיר.  אנו קוראים לכל תושבי העיר להציף את מקבלי ההחלטות באלפי מיילים, פקסים ובטלפונים על מנת להביע את מחאתנו.

פרטי הקשר של מקבלי ההחלטות ונוסח מכתב לדוגמא יפורסמו כאן,  באתר המאבק, ביום ראשון  בבוקר 12.7.

אנו מבקשים מציבור התושבים לרכז מאמץ בימים א'-ב' על מנת לשלוח כמה שיותר מיילים, פקסים וטלפונים שיותירו את רשמיהם על לשכות מקבלי ההחלטות הנ"ל - ואנו נמנף זאת לטובת הד תקשורתי ביום ג'. לאחר מכן נבצע הערכת מצב וקרוב לוודאי שנצא בקריאה לציבור לבצע יעף הפצצות נוסף...

2. שיירת רכבים ממודיעין לנתב"ג – יום שישי 24.7.09

ביום שישי 24.7.09 בשעה 11:00 בבוקר אנו מארגנים שיירת רכבים שתצא ממודיעין לנתב"ג על מנת להביע את מחאת הציבור, ואנו קוראים לציבור התושבים להצטרף בהמוניו. התכנסות בחניון מול העירייה בשעה 10:30 יציאה כאמור בשעה 11:00. נצא מצומת שילת לכביש 443, כביש 1, נתב"ג.

תושבים המתכננים להצטרף לשיירה מתבקשים לאשר במייל planes@modiin.us ולציין טלפון נייד וכתובת מייל על מנת שנוכל להודיעכם על מקום ושעת היציאה המדוייקת.

3. מבצע חלוקת פלאיירים ברכבת ובמרכזי קניות בעיר

מטה המאבק פותח במבצע חלוקת פלאיירים להגברת מודעות תושבי העיר לנושא המטוסים. תושבים הנוסעים ברכבת ישראל ומעוניינים לסייע למאבק באמצעות ניצול זמן נסיעתם ברכבת לחלוקת פלאיירים בקרב נוסעי הרכב או לחלוקת פלאיירים במרכזי קניות מתבקשים לפנות אלינו לקבלת פלאיירים במייל לכתובת planes@modiin.us

4. קריאה לתנועות הנוער להצטרף למאבק הציבורי למען שמיים נקיים

מטה המאבק קורא לתנועות הנוער להירתם לסיוע למאבק הציבורי למען שמיים נקיים לעיר. הירתמות למאבק הציבורי היא פעילות חינוכית וערכית מהמעלה הראשונה, העשויה להמחיש לנוער את חשיבות המודעות הציבורית, יכולת ההשפעה באמצעות כלים דמוקרטיים, ותרומה לקהילה.

5. פגישה עם יועץ השר לאיכות הסביבה

בהזמנת אלכס וינרב הצטרפו ביום ו' בשבוע שעבר נציגי מטה המאבק לפגישת עבודה של וינרב עם יוסי חזאי, יועץ השר לאיכות הסביבה, גלעד ארדן. בפגישה הבהרנו את הפגיעה החמורה של נתיב הנחיתה המוצע באיכות הסביבה בעיר, פרטנו את החלופות הקיימות למסלול הנחיתה וביקשנו לרתום את השר ארדן למאבק ולדרישתנו משר התחבורה לאמץ את המלצת ועדת הכלכלה של הכנסת להקמת ועדת מומחים בלתי תלויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה