יום חמישי, 23 ביולי 2009

הברדק בתעופה - לא מעל ראשי ילדינו!

צו קריאה למחר יום שישי 9:30 בחניון מול העירייה לשיירת מחאה המונית לנתב"ג כדי לא לתת לברדק בתעופה לחגוג מעל ראשי ילדינו.

תושבי מודיעין-מכבים-רעות היקרים,

בשבוע שעבר נפגשנו אני וחברי למטה מאבק שמיים נקיים עם מנכ"ל רשות התעופה האזרחית גיורא רום. על שולחנו היו מונחים שני שלטים מאירי עיניים בהם כתוב "נגמר הברדק בתעופה".

גיורא רום מונה לתפקידו לאחר שועדת לפידות הגישה את ממצאיה על המחדלים הבטיחותיים החמורים של רשויות התעופה במשך שנים על גבי שנים - אשר לעומתם מחדלי מלחמת לבנון השניה מחווירים.

לצערנו הברדק ברשויות התעופה בישראל כלל לא נגמר! רק בחודש שעבר קראנו בעיתון "הארץ" כי בעקבות חוסר פיקוח של רשות שדות התעופה על שדה תירס שגדל פרא, נגרמה תקלה במערכת הנחיתה הממוכנת של נתב"ג  שגרמה לשני מטוסים להנמיך טוס באיזור הררי מסוכן ולולא ערנות הטייסים הם היו עלולים להתרסק.

את אותה מערכת ממוכנת רשויות התעופה רוצים להפעיל כדי להנחית מטוסי סילון כל 10 דקות בשעות אחה"צ בגובה של 300 מטר מעל מודיעין ומעל ראשי ילדנו.

כיצד נוכל להפקיד בידי מי שאינו מספיק אחראי אפילו לפקח על הצמחיה במתקניו להנחית מטוסי 747 בגובה נמוך מעל ילדינו ולהפוך אותנו לבני ערובה לכל תקלה טכנית או טעות אנוש?!

שר התחבורה מחריש. כך גם השר להגנת הסביבה.

חייהם של תושבי אור יהודה הפכו לגהינום בעקבות נתיב המראה שעובר מעל ראשיהם. זה יהיה גם מר גורלנו אם נשב ונשתוק ולא נקים קול זעקה ציבורית שתזעזע את אמות הסיפין בירושלים.

מחר יום שישי 24.7.09 בשעה 9:30 כולנו מתאספים בחניון מול העירייה ונצא ביחד ב-10:00 לנתב"ג בשיירת מחאה המונית בהובלת ראש העיר חיים ביבס וחברי מועצת העיר  כדי לשלוח מסר חד וצלול לשרי ממשלת ישראל:

לא נסכים להפוך את מודיעין-מכבים-רעות לנתב"ג!
לא ניתן לברדק ולשיטת "הסמוך" של רשויות התעופה לחגוג מעל ראשי ילדינו!

בברכה,

יקי בז'ה
דובר מטה המאבק שמיים נקיים למודיעין

נ.ב.

אנא הירשמו לשיירה במייל planes@modiin.us וציינו מס' טלפון נייד לטובת עדכונים של הרגע האחרון באמצעות SMS.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה