יום חמישי, 2 ביולי 2009

בואו בהמוניכם להפגנה מחר!

מחר, יום ו' 3.7.09 בשעה 9:00 נקיים הפגנת מחאה ברחבה הצפון מערבית של קניון עזריאלי (התוכנית המקורית להפגין מול ביתו של מנכ"ל רש"ת ברעות לא אושרה ע"י המשטרה).

מטרת ההפגנה: להעלות לסדר היום הציבורי את מחאת הציבור נגד כוונת רש"ת להנחית מטוסים בגובה נמוך כל עשר דקות מעל שכונות מודיעין-מכבים-רעות, ולתבוע משר התחבורה ישראל כץ ליישם את המלצת ועדת הכלכלה של הכנסת להקמת ועדת מומחים בלתי תלויה שתבחן את החלופות לנתיבי הנחיתה, תוך שקלול השלכות נתיב הנחיתה על תושבי העיר (מה שעד כה לא בוצע).

אנו זקוקים לעזרה בתליית שלטי חוצות ברחבי העיר על מנת להודיע ברבים על ההפגנה. מי שיכול לסייע בכך היום מתבקש ליצור קשר עם מטה המאבק בטלפון 054-6474026.

אתמול קיבל מטה המחאה מכתב איום בתביעת דיבה מהיועץ המשפטי של רשות שדות התעופה. המכתב הזה מעיד כאלף מונים שרש"ת מתחילה להילחץ מהתארגנות התושבים. לא ניכנע לאיומי רש"ת ולא ניתן להפוך את מודיעין לנתב"ג!

בואו בהמוניכם והביאו עמכם שלטים וגם את השכנים!

הדפיסו ותלו את הפלאייר להלן בחדר המדרגות שלכם וחלקו לשכנים ולמכוניות חונות ככל שתוכלו (גרסה של הפלאייר ללא צבעי רקע תהיה זמינה להורדה כאן משעות הצהריים):

2 תגובות:

  1. ראוי שנדע מדוע המשטרה לא אשרה הפגנה מול ביתו של מר מור הנכבד.
    זו לדעתי שערורייה שכן הפגנות כאלו הן שכיחות, כולל הפגנות של מתנחלים מול ביתו של אלוף פיקוד המרכז ברעות.
    האם ייחוסו של מר מור הוא כזה שהוא זוכה לחסינות משטרתית מפני הפגנות?
    למצער, בלי לחסום את המדינה (שריפת צמיגים על כביש 443 למשל) אף אחד לא יבין את המסר וכל ההפגנות למינייהן הן, לצערי, חסרות תוחלת.

    השבמחק
  2. לעניות דעתי, מטה המאבק עושה טעות אסטרטגית חמורה בניהול הקמפיין כאשר הוא מתמקד באספקט בטיחות. דיבורים על ארוע קטסטרופלי של התרסקות שהסבירות שלו נמוכה ביותר מגמדת את המחיר שתושבי מודיעין יאלצו לשלם.
    אספקט איכות החיים, הירידה בביקושים לדירות במודיעין ובמחירי הנדל"ן הם הרבה יותר מוחשיים וודאותם מוחלטת! הרעש שיווצר מעל מודיעין הוא פשוט מחריד!!! המשרד לאיכות הסביבה עצמו מאשר שבחלק מהניחות הרעש המקסימלי יגיע ל-76 דציבל, שהוא חורג מהתקן! כל מטוס שינמיך מעל העיר הוא כמו משאית שחולפת באוטוסטרדה ליד הבית.
    מחקרים הראו שדירות הקרובות לכבישים ראשיים מחירם יורד ב-10 אחוז לעומת דירות זהות שקטות. שוו בנפשכם מה תהיה ירידת ערך הנדל"ן במודיעין.
    במושב עטרות, לדוגמא, נאלצו לפנות את התושבים במהלך שיפוצי מסלול בנתב"ג בשל רעש חריג.

    השבמחק