יום שלישי, 21 ביולי 2009

שיירת מחאה לנתב"ג ביום ו' בראשות ראש העיר

שיירת מחאה לנתב"ג ביום שישי הקרוב, 24.7.09. התכנסות בשעה 9:30 בחניון מול העירייה, יציאה לנתב"ג בשעה 10:00 דרך כביש 443 וכביש  1 - באישור ובליווי המשטרה.  את השיירה יוביל ראש העיר חיים ביבס.

לאחר פגישה בסוף השבוע שעבר עם מנכ"ל רת"א גיורא רום אשר הבהיר כי הוא עומד לאשר בימים הקרובים את נתיב הנחיתה החדש מעל מודיעין (ראו פירוט הפגישה כאן), מטה המאבק מחריף השבוע את צעדיו ומארגן ביום שישי הקרוב שיירת מחאה של רכבים ממודיעין לנתב"ג. השיירה תצא ממודיעין, תנוע על כביש 1 לנתב"ג, ותסתיים בהפגנה מול משרדי רש"ת בנתב"ג . אנו מצפים שהשיירה תהיה מפגן כוח של תושבי העיר אשר יביעו כי הם אינם מתכוונים לעבור לסדר היום לרמיסתם ע"י משרד התחבורה ולהפיכת מודיעין לנתב"ג.

אנו תובעים משר התחבורה ליישם את המלצות ועדת הכלכלה של הכנסת להקים ועדת מומחים בלתי תלויה שתבחן את החלופות לנתיב הנחיתה תוך התחשבות בהשלכותיהן על מודיעין-מכבים-רעות ועל תושביה.

לא יעלה על הדעת שכל תהליכי קבלת ההחלטות של  ממשלת ישראל ישענו אך ורק על מתכנן אחד בודד ברש"ת המקובע בדעתו להפוך את מודיעין לנתב"ג ופוסל קטגורית כל חלופה אחרת.

מטה המאבק חשף אמש את פרטי טיסות הניסוי שבוצעו מעל העיר ומידע נוסף המעלה סימני שאלה כבדים לגבי אמינות המידע שנמסר ע"י רשויות התעופה לחברי הכנסת. ראו פרטים כאן.

פגישה עם ראש העיר חיים ביבס

פעילי מטה המאבק נפגשו אמש, יום שני, עם ראש העיר חיים ביבס. ראש העיר חיזק את ידי הפעילים, עדכן על המגעים שהוא מנהל עם הרשויות ומשרדי הממשלה, והבטיח כי צפויות התפתחויות מעניינות בקרוב. ראש העיר חיים ביבס יוביל את השיירה לנתב"ג והוא פנה אתמול במכתב לחברי מועצת העיר להצטרף אף הם למחאה הציבורית נגד נתיב נחיתת המטוסים.

מתוך מכתבו של ראש העיר - ראו פניה זו כפניה אישית אל כל אחד ואחת מכם:

אנו מגיעים אל הרגעים המכריעים של המאבק הארוך שנוהל בחודשים האחרונים, ולקול המחאה הציבורית מרכיב חשוב ומשפיע ביותר במאבק ולכן הצטרפותך אליו היא בעלת משמעות חשובה עבור כולנו.

אנו קוראים לתושבי מודיעין-מכבים-רעות להצטרף בהמוניהם לשיירת המחאה לנתב"ג. התאספות בשעה 9:30 בחניון מול העירייה, יציאה לנתב"ג בשעה 10:00 דרך כביש 443 וכביש 1. השיירה באישור ובליווי המשטרה. נא להירשם לשיירה במייל planes@modiin.us ולציין מס' טלפון נייד.

עזרו לנו להפיץ לתושבים את חשיבות ההצטרפות לשיירה!

מטה המאבק שיכפל אלפי פלאיירים על שיירת המחאה ואנו זקוקים לעזרתכם לחלוקתם לתושבי העיר במרכזי קניות, רכבת וכו'. לקבלת פלאיירים לחלוקה אנא פנו לאורלי טל' 052-8555019. ניתן גם להוריד כאן את הפלאייר ולהדפיס ולתלות בחדר המדרגות ולחלק לשכנים. להלן גרסא לפלאייר פשוט יותר, החסכוני בדיו.

ראו סיקור על השיירה בחדשות מחלקה ראשונה. אנו פועלים במרץ מול ערוצי התקשורת הארצית ומקווים לקבל סיקור הולם למאבק. יתכן ואף נשתתף היום, יום ג', בתוכנית "שש עם" בערוץ 2 בשעה 18:00.

אנא הפיצו הודעה זו הלאה לרשימות התפוצה שלכם והדגישו בפניהם את החשיבות העליונה בהצטרפות לשיירה והפיכתה למפגן כוח של תושבי העיר!

להתראות ביום שישי 9:30 בחניון מול העירייה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה