יום שלישי, 14 ביולי 2009

עדכוני מטה מאבק "שמיים נקיים למודיעין"

סיכום מבצע "מוקד שמיים נקיים":

תושבי מודיעין-מכבים-רעות נענו לקריאת המטה למען שמיים נקיים למודיעין והציפו בתחילת השבוע את מקבלי ההחלטות במשרדי הממשלה ורשויות התעופה במאות מיילים נזעמים בהם הביעו את מחאתם התקיפה נגד כוונת רשות שדות התעופה להפוך את מודיעין לנתב"ג. במהלך שני ימי המבצע, שכונה "מוקד שמיים נקיים", שיגרו תושבי מודיעין-מכבים-רעות 665 מיילים למקבלי ההחלטות.

אנו מודים למאות הרבות של תושבי מודיעין שנענו לקריאתנו להציף את מקבלי ההחלטות במיילים, פקסים וטלפונים. דמוקרטיה זהו שלטון העם, ואנו נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להעביר את המסר למקבלי ההחלטות כי ציבור תושבי מודיעין-מכבים-רעות ייאבק בנחישות ובתקיפות נגד כוונת רשות שדות התעופה להפוך את מודיעין לנתב"ג.

תושבי העיר בחרו להקים את ביתם ולגדל את ילדיהם בעיר ירוקה ושלווה, תוך שהם נאלצים לשם כך לבלות זמן ממושך בנסיעות למקומות עבודה מרוחקים. לו היינו רוצים לגור ביישובי עוטף נתב"ג היינו עושים זאת. לא יתכן שתושבי מודיעין-מכבים-רעות וילדיהם ישלמו את מחיר מחדלי רשויות התעופה במשך שנים על גבי שנים. אנו נמשיך בצעדי המחאה ונחריף אותם ככל שידרש עד שנהפוך על פיה את תוכנית רש"ת להפוך את מודיעין לנתב"ג.

שיירת מכוניות לנתב"ג: נדחתה בשבוע ל-24.7.09

אנו שמחים לעדכן על היענות יפה של הציבור ברישום לשיירת המכוניות ממודיעין לנתב"ג. נכון ליום ג' בבוקר נרשמו 51 רכבים לשיירה. מועד קיום השיירה נדחה לשבוע הבא, יום שישי 24.7.09,  על מנת לאפשר לציבור רחב ככל האפשר ליטול בה חלק. התכנסות בחניון מול העירייה בשעה 9:30, יציאה מרוכזת בשעה 10:00, דרך צומת שילת לכביש 443, כביש 1, נתב"ג.

מטה המאבק קורא לציבור התושבים להצטרף בהמוניו לשיירה ומבקש להרשם מראש במייל planes@modiin.us.

הרחבת מעגלי החתימה על עצומת שמיים נקיים

מטה המאבק קורא לתושבים שטרם עשו כן לחתום על עצומת שמיים נקיים. על העצומה חתמו עד כה 4,378 תושבים. במטה המאבק מתכוונים להגיש בקרוב את העצומה לשר התחבורה, ומבקשים את הירתמות הציבור על מנת להגיע ל-5,000 חתימות לפחות.

פעולות הסברה לתושבי העיר

מטה המאבק מקיים השבוע את פעולות ההסברה הבאות לתושבי העיר:

יום שלישי: שיירת פעילים בתוך העיר. התכנסות 19:15 במגרש מול העירייה. יציאה 19:30. מסלול נסיעה: עמק האלה, יחזקל הנביא, עמק בית שאן, עמק זבולון, עזריאלי, עמק החולה, מרכז מסחרי רעות. השיירה תלווה בהסברה בעזרת מערכת הגברה.

יום רביעי 15.7.09: עמדת הסברה והחתמה בפסטיבל הבלונים המתקיים בסוף עמק איילון בפארק מאחורי מודיעין סנטר 18:00-21:00.

יום חמישי 16.7.09: עמדת הסברה במרכז מסחרי עמק זבולון בו נערכת פעילות לילדים בשעות  18:00-21:00.

יום שישי 17.7.09: משמרת מחאה ודוכן הסברה ברחבת קניון עזריאלי משעה 10:00  ואילך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה