יום שני, 7 בספטמבר 2009

היערכות לביקור שר התחבורה בעיר ביום ה' 10.9

ביום ה' 10.9.09 בשעות הצהריים יגיע שר התחבורה ישראל כץ לביקור במודיעין-מכבים-רעות, על מנת לדון עם ראש העיר במכלול צרכי העיר בנושאי תחבורה. שר התחבורה נענה לפנייתו של ראש העיר חיים ביבס לשלב בשלהי הביקור פגישה קצרה של השר עם נציגות מטה מאבק התושבים למען שמיים נקיים. בפגישה נגיש לשר התחבורה קלסר עם חתימות תושבי העיר על עצומת "שמיים נקיים", וכן מכתב מפורט עם עיקרי טענותינו.

בנוסף לפגישה עם שר התחבורה נשמח גם לקבל את פניו של שר התחבורה על מדרגות העירייה במפגן מחאת תושבים עם שלטים ססגוניים המבטאים את המסר כי לא ניתן להפוך את מודיעין לנתב"ג. קיום מפגן המחאה מותנה בהיענות של לפחות 20-30תושבים. מדובר בהמתנה לשר בכניסה לעירייה מסביבות השעה 11:45 עד לשעה 13:00 (אנו מקווים לצמצם את חלון הזמן בהמשך). מטה המאבק יטפל בתיאום וקבלת אישורי המשטרה הדרושים.

לאור העובדה שמדובר בצהרי יום עבודה ובשעות איסוף ילדים ממסגרות הלימודים אנו מבקשים כי מי מכם שיכול להגיע ביום ה' בשעות הנ"ל יעדכן אותנו במייל ל-planes@modiin.us  עד מחר יום ג' בלילה, בציון מספר הטלפון הנייד. ביום רביעי נקיים הערכת מצב לאור היענות התושבים, נחליט האם לקיים את עצרת המחאה ונודיע לכל מי שנרשם במייל.

בנוסף, אנו מעוניינים לשלט את מסלול הסיור של שר התחבורה בעיר עם שלטים  המבטאים את המסר כי אנו לא ניתן להפוך את מודיעין לנתב"ג. אנו זקוקים לסיוע של תושבים ביום ד' בערב לתליית שלטים. מי מכם שיכול לסייע בכך מתבקש לפנות אלינו במייל ל-planes@modiin.us בציון מספר טלפון הנייד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה